KEMBANG bile nak KUNCUP..?

"tq sb byk bg nshat kt bhah.. T krim slm kt kak azreena k.. Ckp kt dia, dlm byk2 pmpuan yg bhah knal dia yg plg sempoi"

*bhah, si minah yg bru blajar mengenal dunia..

Kekembangan hidung yg x dpt di control bile mesej di atas di forward pd aku mlm td.. Kalo di ikutkan takde la besar mane aku di puji oleh si Bhah tu kan tp aku agak puas bile tips/nasihat yg aku bg pdnye buat dia bukak mata & berfikir..

Aku sempoi? Aku sendiri taktau tahap kesempoian aku.. Semoga aku dpt mengekalkan kesempoian ini, jika itu yang buat orang senang berkawan dgn aku..

Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

Anonymous said...

anda sempoi juga sempouit..hehe!..sempouit tu semput.hahaha!

p/s : air khatira rasa cm air sirap bandung la.

Si-Ratu-Salah-Taip said...

aisar: org semput mcm kita mmg sempoiiiii...
*wat la entri psl air khatira...hehhe*

Bidadari Syurga said...

kita baru nak berjinak nie... :)

Si-Ratu-Salah-Taip said...

Bidadari syurga : selamat bersempoi..

 
Copyright © SI RATU