Aku Ketagihan




    OMG...!! It's Tutti Fruitti.......!!!!!
Kawan-kawan rapat aku memang tahu macamane giler nye aku dengan Tutti Frutti ni..
Hhmmmmm..Aku tak tau la kenapa aku terlalu addict dengan mende alah ni...
Tak salah nak addict dengan makanan kan..?? Lagi-lagi makanan itu NON-FAT, tersangat la bagusnya.. 
Takde la risau aku akan gemOk.. Lallala~~
Eh, cop cop.. Aku ade semput, xleh nak mkn sejuk-sejuk sangat.. Tapi ade aku kesah??
Lantak la derr, aku nak bedal gak.. Saket sendiri tanggung arr...

Start berjinak hujung tahun lepas dan lepas tu every week mesti nak mencari mende alah ni..
Cuba bayangkan, skali makan/ timbang sure jejak RM17.. 
Kalo seminggu aku makan 4 kali, hhhaaa.. Korang kira bape aku spend tiap2 bulan...
Kira banyak jugak la kan..
 Kalo bli baju kat bundle dengan amount tu, lebih 20 helai leh dapat beb..
Duit minyak sebulan pun leh lepas bai...

Setakat dua outlet kat JB ni, mereka mmg dah cam sangat muka aku..
Dah takyah nak tunjuk kad Jusco (utk dpt diskaun)
Tunjuk muka je pun leh dapat diskaun...
Terer tak?? Hahhha...

Nasib baik aku ada kawan-kawan yang sudi melayan ketagihan aku ni..
Besfren-besfren aku (si gadis bertiga) sentiasa on je kalo aku ajak diorang..
Aku ade sorang kawan nama Aji, dia pun antu TF gak..
Kami mmg partner,pastu siap berangan nak bukak outlet.. Jd Share Partner, dasar berangan lebey..!!
Geng Terlebih Muatan, pun aku yang kenalkan pada diorang.. kalo korang addict jgn slhkan saya ye..
Kakak aku sendiri.. dia pun giler TF sejibik macam adik dia..Kami se-taste
Lastly,Si Apex walaupun tak minat TF tp kalo letak marshmellow dlm TF tu pun abis gak dia telan..bweekkk..!! hahha


So, majulah Tutti Frutti..!! Saya sentiasa menyokong bisnes korang...







7 comments:

Daddylicious said...

sedap sangat ke ni...belum pernah cuba pun....:)

Si-Ratu-Salah-Taip said...

U shud try la..bwk ur twin daughter makan.. sedappppp

Anonymous said...

heiyeee..TF?..

penjajah minda said...

wtf. what tutti fruitti hehe

Si-Ratu-Salah-Taip said...

Aisar : hey, it's ur feveret too rite?? lallala~~



Penjajah minda: nice shortform word.. hahha

Bidadari Syurga said...

best ke? nak carilah nanti. adehhhhhhh....

Si-Ratu-Salah-Taip said...

Bidadari syurga: try la dulu =)

 
Copyright © SI RATU