Kisah Si Samdol



CHAPTER 1 :


Macamane aku kenal Samdol? Social Network la.. Dh mmg itu tempat utk menambah kawan.. Aku approved fren request dia pun sbb tgk ramai mutual frens aku dgn dia..


1st impression?? he's an annoying person.. Aku x suke org mcm ni... So, lantak ko la kat situ nak tergolek ke hape ke, malas aku nak layan...


CHAPTER 2 :


Korang mesti familiar dengan Foursquare kan?? Hhaaa... tu la permulaan aku berbaik dgn dia... Sanggup gi cari dia, semata-mata mende alah game ni... Oit, dia siap jadi sifu tak bertauliah aku...


Gedebak-gedebuk tak lama pastu aku leh rapat dengan dia.. Nak gelak cari dia,nak ngadu nasib pun cari dia... Kami bestfren!!  Suke suke suke  =)




CHAPTER 3 :


Ok,ni last chapter.. (aku tau, korang mesti malas nak baca panjang2)


Last week, gi la hang out dengan Si Samdol. Aku kene lecture dowh dengan dia...
Bla bla tu,bla bla ni...


Dlm ati aku ckp, "pandai gak mamat ni bg nasihat kat org,aduhhhhhh..." 


Aku layankan je la,sambil tersenyum kelat..harap-harap dia tak pasan kekelatan aku tu.. Hhmmm,takde la teruk mane pun kene lecture, at least dia berjaya wat aku terdiam, tersentap & terbukak gak la mata aku ni kan..


Rupanya tu lah last aku dapat jumpa dia....







4 comments:

violet ratna said...
This comment has been removed by the author.
violet ratna said...

kadang2 rasa rindu gak ngan si samdol tu kan?

Maryam said...

(akhirnya.. bleh komen)

ke manakah beliau?
(waa terkenang sorang member.. oh airmata jangan meleleh..)

Si-Ratu-Salah-Taip said...

Violet : Aku jugak merinduinya, teramat


Maryam : Beliau pergi untuk meneruskan hidup.
Jgn nanges, nnt sy juga menanges :(

 
Copyright © SI RATU