#PEREMPUAN

Kalau dah namanya perempuan, tak boleh lari dari shopping..
Sejak dua tiga hari lepas mood giler shopping aku datang menyerang..
Ingakan takmo shopping raya sangat tahun ni...
Bila dah pegang duit bonus, automatik shopping jadi perkara penting..
Till now sume persiapan raya dah siap...
Asal dah namanya perempuan,masuk dalam bilik,abis baju kasut tudung aku try...
Kadang-kadang tu smpai tiga empat kali sehari aku dok try,dok tayang depan cermin...
Selagi tak raya, selagi tu la aku akan sentiasa try..
haihhh... perempuan.. perempuan...
Cepat la, aku tak sabar nak raya..!!
Juz untuk pakai baju baru je...
Coz this year, my family tak dpt nak berkumpul, even my adik beradik pun...
I can imagine how boring this coming raya will be..
Never mind la, yang penting aku dapat pakai baju baru..

END




Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

Maryam said...

bab try baju raya tu.. serupa!!
baru dapat baju petang semalam (sepasang je, tu pon sib baik dapat kuota khas, =D ..).. memula komplen labuh sangat... bila try kali kedua, ok pulak... hehe!!

Si-Ratu-Salah-Taip said...

cukup ke sepasang je? ;)

Maryam said...

boleh kata lebih dari cukup sebab sampai hari ni belum recycle baju yang dipakai hari first. hihi

 
Copyright © SI RATU