SI EGO

Hello-hello,pehal la kau ni ego sangat?
Tak ke mane la dengan ego menggunung mcm tu..
Dulu aku layan kan je la..
Sekarang aku dah penat..
Maaf, kalo terasa..
Tapi itulah hakikatnya...
Kau tak rase rugi ke mengagungkan ego?
Kau tak rase kehilangan kenalan ke disebabakan ego itu?
Susah sangat ke untuk mengeluarkan perkataan maaf dari mulut comel kau?
Owh, mungkin maaf itu nak dikumpul sehingga raya tiba..
Tak mengapalah kalau begitu...
:)


7 comments:

Bidadari Syurga said...

hurmmmm manusia yg ego biasanya aku jauh diri... sebab sakit tgk dorang berbahasa tinggi

intan.maisarah said...

ego memakan diri sendiri akhirnya

Bigdaddyz said...

ego itu buruk macam beruk...hehe


wow!...cantik rumah baru...

Si-Ratu-Salah-Taip said...

Bidadari Syurga : kalau dia org luar, mmg dah dah lama aku blah dri dia..


Intan Maisara : tp mereka tidak merasakannya.. itu yg sedih


Bigdaddyz: semua org ade ego so semua org pun beruk la ye?? kuikuikui
* thanks for d compliment*

qasehfini said...

mmm....xleh nk mengalah lgsung kan...

pembaris said...

nak suarakan nati kena jerkah pulak kan

Si-Ratu-Salah-Taip said...

qasehfini: kkdang sy smpai penat asik kene mengalah je

pembaris: tu la, dia je sentiasa btul * time kaseh krn dtg singgah :-)

 
Copyright © SI RATU